Novi Sad
04.08.2013.
07:13 > 07:52
Ukoliko Grad donese odluku o skraćenju radnog vremena kafića i klubova, te zabrani prodaju alkohola posle 22 časa u prodavnicama, to bi nesumnjivo nanelo štetu ugostiteljima i trgovcima, a moglo bi izazvati i kontraefekat kod mladih, kažu sagovornici Radija 021.

Komentari 124

  • Bogdan

    08.08.2013 11:48
    @ Телеп : ideja je odlična
    .. ideja je stvarno odlična, i može pomoći i u profilisanju turističke ponude. Novi Sad zaista ima velike turističke mogućnosti, a kafići i restorani mogu pomoći u ponudi. Eto domaćeg zadatka za gradsku vlast. Neka na taj način reše jedan hronični problem.

    Drago mi je što je Novi Sad živ, dinamičan grad, sa velikom ponudom raznih sadržaja koji se odvijaju i noću. Ali, loša Iskustva Novog Sada sa problemima u radu kafića, noćnih barova i velikih diskoteka koje su gorele, i za sobom ostavljale žrtve opominju da za Novi Sad OVO JESTE VAŽNO PITANJE. Koliko nesreća i smrti treba još da se desi da bi se malo dozvali pameti ?
  • Телеп

    08.08.2013 10:48
    @Bogdan - ja sam ZA
    Слажем се да треба ограничити радно време кафића који се налазе у стамбеном кварту. Исто важии за продавнице које 0-24 продају алкохол, јер се ту скупљају и пију и не дају мира станарима. Проблем је у суштини бука, а она може, али не мора бити стриктно везана ѕа продајуалкохола. Одлука и законби требало да апострофира проблем буке.
    Али са друге стране се мора одредити неки кварт у Старом Граду, који би био декларисан као угоститељски и где не би било рестрикција, јер, бесмислено је и ван памети, укинути ноћни живот у целом граду. Ако неко живи баш у строгом центру, увек има опцију да прода стан и пресели се на Лиман или Насеље, где ће добити већи комфор. Ако је баш изабрао да живи у самом центру, ок, То је његова ствар, али био онда морао да се помири са тим да живи у угоститељском кварту и не може очекивати тишину као да је на неком салашу.
  • Bogdan

    08.08.2013 08:02
    ja sam ZA
    Znam da će me mnogi dežurni "čuvari sloboda" popljuvati, ali ja sam u načelu ZA ograničavanje rada kafića u okolini stambenih objekata. Naravno da nisam protiv ugostiteljske ponude u gradu, ali ovo što se trenutno dešava je čist javašluk i neukus. Živim u neposrednoj blizini jednog od poznatih novosadskih kafića u kojem se, pogotovo tokom vikenda, okuplja veliki broj mladih. Muzika koji iz kafića puštaju preko razglasa je nesnosno glasna, a žamor i buka na ulici povremeno podsećaju na zvuke džngle ili prašume. Imam dvoje male dece, poslovan sam čovek kojem nije strano ni da sedne u kafić i zabavi se sa društvom, ali što je previše - previše je. Isti oni mladi koji kukaju da im država ne pruža priliku za zaposlenje sada kukaju što im se ne omogućavaju noćne bahanalije. Teško će neko naći posao ako po čitave noći tulumari.
  • 08.08.2013 07:29
    Ne znam kako vi ali mene vise brine sto mi je frizider prazan.
  • Vlada

    07.08.2013 15:56
    @jaaa
    Pajseru neuki, zar ne vidiš da nisi zanimljiv? Tema je za ljude koji suvislo govore, razmišljaju i pišu. Znam da ti internet daje iluziju da te za promenu neko sluša, ali hoj haj, sad je dosta, vrati se u rupu iz koje si izašao.
  • jaaa

    07.08.2013 15:44
    @vlada

    kao sto rekoh ,mozemo ovo resiti i na ulici ,posto ja nemam nameru da te vredjam ovde ,za razliku od tebe

    kao sto rekoh ranije ja sam sa mojom pismenoscu sasvim zadovoljan , i ne pada mi na pamet nekom vladi da se pravdam ,ja znam sta ja znam, dal ti toliko znas ..cisto sumnjam

    u svakom slucaju ja i dalje cekam tvoj predlog u vezi problematike oko koje komentarisemo ovde ,a ti i dalje samo napadas na licnoj osnovi ,sto prilicno pokazuje kakva si osoba ,cak sta vise ,moga bih se kladiti da spadas mozda i medju vlasnije nekih klubova ili kafica posto vidim da redovno komentarises po par puta u toku dana, sto opet znaci da verovatno spadas u lelemude koji ne rade nista
  • Vlada

    07.08.2013 14:26
    @avesom
    Totalno umiranje od smeha za ovu budalaštinu o Finskoj. A za nekoga ko u raspravi kao argumente koristi rečenice 'nemojte da kenjate', 'da se ožderete i naduvate', 'ko priča da se fino ponaša je najobičniji lažov', 'život vam je isprazan', odjednom si mnogo svilen i lako uvredljiv. A valjda je to prednost internet komunikacije, da možeš da pričaš stvari kzbog kojih bi ti se u svakom društvu smejali ili bi se neko ozbiljno naljutio. No dobro, valjda treb nisi kao ovaj slučaj što sagovornike naziva ludacima, a onda bi da se bije kad mu kažu da je nepismen. U svakom slučaju, lepo je da smo barem uspeli da se složimo u mogućnostima primene ovog propisa: ta budalaština se nikad neće efikasno sprovesti u praksi - što znači da ćete se svi vi koji se toliko zgražate nad strahotama noćnog života samo zgražati još više, dok se ne nađe neko pametno rešenje.
  • Телеп

    07.08.2013 11:57
    Бели листићи
    Правило је то да градови са најјачом привредом имају у својој понуди и богат културни и забавни садржај. Градови у којима се "гаси светло" у 22ч и влада мртва тишина се обично зову касарне или затвори. Капитал, талентовани људи, послови, фирме иду тамо где има живота и живости. Градови као што су Минхен, Хонг Конг, Париз, Лондон ... су људима и компанијама привлачни управо стога што човек увек може отићи на добар концерт, добар филм, утакмицу, ресторан од вијетнамске до мексичке кухиње, дискотеку, (стриптиз) бар, касино, рејв-журку итд. Један од највећих Хај-тек центара у Француској Софи-Антиполис (где ради на хиљаде вискостручних радника) се не налази негде у забаченом и мирном делу Француске, већ у околини Нице и Монте Карла. Шта мислите зашто? Нико неће ни да живи ни да ради у градовима спаваоницама. Фирме беже, а привреда пропада у таквим градовима...

    Али наша трагедија је у томе што су на важне позиције у градској управи засели људи који немају ни образовања ни искуства за то. Тешки дилетанти. Овај Сечујски, секретар за привреду, је колико видим, највеће достигнуће каријере имао у томе што је био шеф експозитуре неке Банке. Па ако би смо случајно зауставили Новосађане старије од 30 година, сигуран сам да би сваки трећи био компетентији и по искуству и по знању и по образовању од овог Сечујског. Како је могуће да поред мноштва наших суграђана, који су стекли врхунско образовање, досегли висок ниво у професији, имају богато међународно искуство, нама правила кроје разни Сечујски?
  • Авесом

    07.08.2013 10:36
    @ Влада
    1. Не знам како се проводе Финци, нити ме занима, али занам да је у Финској непристојно гласно се смејати.
    2. То што се није чуло напољу "ни мува" не значи да звук не угрожава станаре изнад, рецимо вибрацијама које се стварају. Али добро..
    3. Забрана продаје алкохола после 22 ће поново пасти на Уставном суду и за то си вероватно у праву, али рад локала се мора ограничити. Ја бих рецимо санкционисао и пијанчење на улици.
    4. Тачно, у овој држави примена и контрола примене прописа је најблаже речено спорна, али то не значи да прописи не треба да постоје.
    5. Све остало нећу коментарисати, јер је очигледно да си мало тањи са живцима па си почео да вређаш.
  • Vlada

    07.08.2013 09:37
    @avesom
    Btw, pročitaj negde nešto o tome kako izgledaju izlasci kod Finaca, koji očigledno smatraš primerom savršenog ponašanja.
  • Vlada

    07.08.2013 09:35
    @avesom
    'Zivo me zanima kako znas da je izolacija u tim lokalima tako dobra. Da li si mozda bio u stanu iznad?'
    Ne znam jel postoji jezička barijera ili se inatiš. Govorim ti da sam stojao ispred bučnih klubova i da se napolju ne čuje ni muva, ne vidim što ti je tako teško da zamisliš takvo čudo tehnologije. Takođe si načeo zanimljivu temu - valjda je lakše između ostalog zabraniti da direktno ispod nečijeg stambenog prostora radi bilo šta posle 22 časa, nego turirati čitav grad ovakvim glupostima.

    'Fakat je da tebe boli uvo smetas li nekom ili ne.'
    Konstantno pokušavaš da isteraš foru 'svi ste vi isti' da bi opravdao represivnu i glupu odluku koja sve tretira isto. Čak ni ne kapiraš da je nebitno da li mene lično ili nekog drugog boli uvo. Bitno je da država sankcioniše one koji to rade, ne ugrožavajući pravo onoga ko to ne radi da kupi recimo cugu u radnji u koje god doba poželi i pravo prodavca da mu je proda.

    'Zabrana ce dati rezultate ako se bude sprovodila kao i sve druge zabrane. Jer ako te neku bude rebnuo zato sto pravis "sou po ulicam" sa jedno 5000, tesko da ce ti ponovo pasti na pamet.'
    Ovo je stvarno smešno. Pa sankcionisanje ne funkcioniše sada, ni prema lokalima ni prema pojedincima (to je i razlog što uvode ovu glupost), kada svi budu visili po gradu, ni pored najbolje volje (a ona ne postoji) neće kazniti ni 1% prekršitelja.

    Sve u svemu, od kosmopolitskog viđenja problema, vrlo brzo se srozaš do penzionerskog 'videćete vi ulični šljame kad vas policija sve rastera'. Nećemo videti ni mi normalni ljudi ni šljam, a situacija neće biti rešena, samo pogoršana. A pored još gore situacije u gradu, sve će se završiti novim obaranjem pred US i odštetom koju će grad platiti preduzetnicima. I tako u krug.
  • Avesom

    07.08.2013 08:54
    @ Vlada
    Pa ja mislim da sam ne jednom napisao da treba sankcionisati i one koji "prave sou" po ulicama i kvartovima u gluvo doba noci.
    A ti ljudi koji sede i pijuckaju pivo u 2 ujutro se sigurno ne sporazumevaju pantomimom i verovatno nisu Finci koji smatraju da je nepristojno glasno se smejati.
    Zivo me zanima kako znas da je izolacija u tim lokalima tako dobra. Da li si mozda bio u stanu iznad?
    Fakat je da tebe boli uvo smetas li nekom ili ne.
    Znam likove koji se ubise da mi dokazu svoju kulturu i da popljuju nekoga ko je bio neprijatan prema njima kao stoku nekuklturnu, ali to ime na smeta da kada kuci slusaju muziku, odpanje liniju preko svake mere. Ili recimo moja komsinica, koja je sva jadna fina i osetljiva, ali uvece kada napanji TV znam svaku emisiju koju gleda izmadju 21 i ponoci.
    Nemate osecaja za druge i to ti je.
    Zabrana ce dati rezultate ako se bude sprovodila kao i sve druge zabrane. Jer ako te neku bude rebnuo zato sto pravis "sou po ulicam" sa jedno 5000, tesko da ce ti ponovo pasti na pamet.
  • Vlada

    07.08.2013 07:38
    @jaaa
    Da, ja sam taj, pokušavajući da razumno razgovaram s tobom slučajno sam preskočio deo s potpisom. Velika greška, pošto si očigledno nevaspitani primitivac - kojem je normalno da druge optužuje da su ludaci, alkosi i klinci, ali bi da se bije kad mu se skrene pažnja da je polupismen - i takođe je očigledno da je prekasno da se opismeniš ili naučiš lepom ponašanju. Ako si se tako ponašao u gradu, nije ni čudo da te je neko naučio pameti, pa su ti izlasci preseli za ceo život. Imam za tebe samo još jedno uputstvo - nemoj se ložiti i biti jadan, primitivčino matora.

    @avesom
    Očigledno svako od nas uzima iz primera šta mu odgovara: evo ja sam recimo u svakom gradu u Hrvatskoj u kojem sam bio (Zagreb, Rijeka, Pula...) mogao da kupim piće u radnji posle ponoći i nađem klub/kafić koji radi do zlih sati. Međutim, neki od tih klubova su bili tako dobro zvučno obezbeđeni da se pred njima mogla čuti muva kako leti. E sad, kako ti kažeš, to je mnoogoo teško, ajde da se uradi nešto, pa makar je najlošije rešenje. U suštini ti tvrdiš da je svako rešenje kojem se ljudi (i oni koji urlaju na sred Laze Telečkog u 3 ujutro i oni koji sede recimo u Gusanu i pijuckaju pivo) uniformno sankcionišu dobro, zato što su po tebi svi podjednako krivi. Osim što je to pravno i društveno nedopustivo, takođe je i kontraproduktivno, a to ćeš videti kada u nedostatku kafića svi budu visili po ulicama i pravili šou - i oni koji su pravili sranja i oni koji su do sada sedeli na u lokalima u kojima njihova zabava nikog nije ometala. A niko te ljude neće moći da rastera sa ulica i zavede red - pošto to ne mogu da učine ni sada, kada je problem manji, nego pribegavaju ovakvim sumanutim rešenjima.
  • jaaa

    06.08.2013 20:54
    @anonimus

    koji si sad pa ti?
    ako si ti taj isti skolovani ,nema problema, posto i dalje napadas licnost ,mozemo se i naci negde pa da to resimo muski ,nije greda

    inace sto se mene tice ,licno, mozes i da zavrsavas na ispiranju svako vece razumes .. ali to sto volis da loces treba da bude tvoj licni problem , a ne da ti i takvi kao ti , uznemiravaju druge ljude koji kao i svi normalni .negde u 1h ili kasnije zele da spavaju a ne da slusaju narokane kako urlaju ulicama grada

    u prevodu ,meni apsolutno niko i nista ne smeta dok god mene to licno ne uznemirava ,ali manje vise za mene ,ja pre svega pisem ,da tako kazem ,u ime starijih ljudi ,posto imam dve takve osobi koji su tesko bolesni i takvima svaki kurac smeta(sto je i logicno) ,ali posto kontam da ti nemas vise od 20+ godina , setices se ovih reci za jedno 20tak godinica

  • Avesom

    06.08.2013 19:49
    Ne znam zaista o kakvim posledicama govoris. Plus mislim da malo idealizujes stvari van ove zemlje. Tu narocito mislim na Hrvatsku i slovacku, a i na Madjarsku. Nije bas sistem tako uredjen kao sto ti mislis. Mislim na papiru jeste, a u praksi se takodje polazi od ovakvih zabrana i komunalnih kazni. Sad da bas se zna koja je potrebna izolacija i da svi to koriste. Malo morgen. To je isto kao kad mi svi pricaju kako je Nemacka pravna drzava, a ja znam jedno 1000 ljudi koji su tamo crncili na crno i jos toliko koji to jos uvek rade. Naravno Nemacka je puno uredjenija od Srbije, ali sistem ima rupa i u Rajhu 4.0. Ali dobro to nije tema...
    Od necega se valja poceti. Lako je prozivati drzavu sto nema pravila, a ni ti sam ne zelis pravila koja tebi ne idu u prilog. Nije principijelno. Narocito ako tvoj hir ometa druge da zive normalno.
  • 06.08.2013 18:25
    @jaaa

    'druze slusaj ovako .. ja nisam ovde doso da mi neko "skolovan" ocenjuje moju pismenost'

    Ne, nego si očigledno došao da ocenjuješ moj mentalni status zato što mislim da je ova odluka pogrešna. Za ocenjivanje tvoje pismenosti je kasno, samo kažem - ako mene za raspravu diskvalifikuje to što volim da izađem do kasno, koliko li bi tebe trebalo da diskvalifikuje to što nisi savladao gradivo osnovne.

    @Avesom

    Svi smo impresionirani tvojim poznavanjem stanja u drugim gradovima. Ne stvarno, bez sarkazma, ali to nema nikakve veze sa temom. I ja sam se solidno naputovao, plus živim u centru, sa svom tom bukom pod prozorom, pa me to ne čini automatski pametnijim ili pozvanijim da govorim, već se trudim da uključim mozak.


    Vaš je problem isti kao i onih koji ovu odluku donose: živo vam se je*e za posledice, dokle god sa što manje truda isterate da je noću tišina. Jedino što vi imate luksuz da kao internet ratnici budete lenji, a gradska uprava i policija to NEMA. Oni treba da se pobrinU da se tačno odredi koji deo centra sme da ima ugostiteljski karakter, koliko kafići i klubovi smeju da budu udaljeni od stambene zone, koju izolaciju treba da imaju, gde policija mora redovno da patrolira, kojim objektima se ne obnavljaju dozvole zbog problematičnog ponašanja, da SUZBIJE KORUPCIJU koja sprečava da sve gorenavedeno funkcioniše, i slično, princip vam je jasan. Sve to postoji u mnogim civilizovanim gradovima koje si naveo, i onda ti prođeš ulicom i kažeš 'jao što je tišina!', a ne kapiraš da je to rezultat ozbiljnog rada i urbanog planiranja, a ne šumara koji je došao i rasterao i Nemce i partizane. Rešenja ima dosta, imate na novijoj temi predlog da se sve iseli u Podgrađe, imate desetine komentara koji se pitaju GDE će onda sva ta omladina biti, a imate i tekst lika koji pokazuje kako će se čitav ovaj plan izjaloviti ako se ljudi uskurče i počnu namerno da skrnave baš zbog ove odluke. Imaš sto razloga protiv ove odluke - a za nju samo ovo: 'ja ne izlazim, zamišljam da me ekonomski rezultati postojanja noćnog života u NS ne dotiču, i lenj sam da smislim ozbiljan plan da to funkcioniše'. Tako možete da razmišljate vi veselnici, ali gradska vlast NE MOŽE.
  • jaaa

    06.08.2013 16:17
    @Vlada

    druze slusaj ovako .. ja nisam ovde doso da mi neko "skolovan" ocenjuje moju pismenost ..
    prosto mi se sere od takvih koji u nedostatku konkretnih argumenata ,pocinju licno da vredjaju sagovornike

    sto se moje inteligencije tice ja sam sasvim zadovoljoan .. jer mislim da kad neko zna 3 jezika i 4 pisma ,ne moze biti bas toliko glup..

    ja kod tebe jos uvek nisam procitao neki konkretan predlog ove teme ,tako da jos uvek cekam ..

    cak bih reko i sledece ..a to vazi za one koji misle da ovo ne resava problem nego murija itd itd..

    pa svi znamo kako murija radi.. ,boli ih cosak ,pa kad je vec tako onda moraju neke druge mere da se preduzmu

    ovo mi dodje manje vise kao .. kada roditelji odobravaju fuksa style oblacenja svojih 13o godisnjih cerki a posle kukaku kako ih je neki majmun od 25g .... da ne pisem dalje ,a sto je najcrnje ,te takve upravo to i zele
    i ko je onda tu kriv? opet murija?
  • Avesom

    06.08.2013 14:16
    @ Vlada
    Kafic je kafic, klub je klub, buka je buka. Kao sto rekoh ako 300-500 ljudi stoji nasred Laze Teleckog od mirnog sna za onoga koji tu zivi nema nista. I tako nesto ne postoji nigde na svetu sem eventualno negde na moru za vreme sezone.
    Evo recimo u Hrvatskoj nema. Zadar, Sibenik, Biograd, Split... centar je posle 22 skoro pa mrtav. Kakvi kafici kakvi bakraci, fajront.
    Imas Hacijendu na ulazu u Vodice, neku diskoteku izvan Zadra, isto tako i kod Biograda i to ti je to.
    Centar Bratislave je posle 21 i 30 pustinja. Ali ne, mi smo najpametniji kod nas treba da je zurka.
    Postoje pravila i o komunalnom redu. Niko te nece terati kuci iz grada posle 23, ali kafici ce da stave katanac, a ti neces moci da sa ekipom sedis nekome pod prozorom i da mu smetas. Jasno kao dan.
    Ko ne zna da se provede a da nije 3 ujutro i 130 decibela buke, sta da mu kazem...zivot mu je isprazan a ekipa losa.
  • Abbadon

    06.08.2013 11:41
    @G
    Ju al si opasan! LOL
  • Vlada

    06.08.2013 11:08
    Greškom mi je na kraju komentara ostao i tvoj citat, ali neka, nek stoji: nek se vidi bezobrazluk.
  • Vlada

    06.08.2013 10:48
    @Avesom
    Analogija sa saobraćajem je budalasta i pokazuje ili nepoznavanje logike, ili namernu sklonost ka izvvrtanju činjenica: to je jedan od onih argumenata koje možeš napraviti samo preko interneta, jer će te svaki sagovornik uživo zbog toga ismejati. U saobraćaju su kao i u ponašanju na javnom mestu NEOPHODNA pravila i ograničenja, ali niko ne zabranjuje saobraćaj posle 10 uveče samo zato što ljudi imaju tendenciju da budu stoka, nego se neodgovarajuće ponašanje SANKCIONIŠE. Sankcioniše se radom nadležnih organa, a ne rasterivanjem svih sa ulica i ograničavanjem prava onih koji propise poštuju.
    Takođe, svako ko tvrdi da iz svoje glave tačno zna kako se ja lično, ili bilo ko drugi ponaša vikendom u gradu, je običan lažov - a ako tvrdi da lažu svi koji se ne uklapaju u njegovu mentalnu konstrukciju, onda je i bezobrazan lažov.
    I svako ko tvrdi da je on u petak ili subotu uveče u gradu, fin kulturan i uljudan i da ne smeta nikom, jer je lep i uštirkan kao bečki dečačić, je najobičniji lažov.
  • Avesom

    06.08.2013 10:08
    Analogija razmišljanja da prohibicija neće ništa rešiti i da zabrane nisu rešenje (tralalala) vodi ka tome da ustvari ni u saobraćaju nisu potrebna nikakva pravila ni ograničenja. Jer ako smo pristojni a ne stoka, onda ćemo dami znati da se kroz grad ne vozi 120, da je to no-no. Da čemo sami stati tamo gde treba i bez trougla ili stop znaka, da ćemo dati prednost kome treba i slična sra*a.
    Isto tako zašto braniti nošenje oružja jer ako smo ljudi a ne stoka mi ga nikada nećemo upotrebiti i čemu zabrana bilo čega jer niko normalan ni ne radi ništa nedolično.
    Ja sam viđao neke, danas vrlo kulturne i uvažene ljude, kako pijani zapišavaju haustore, povraćaju po ulicama i deru se kao stoka po centru grada u ranu zoru. Ne mogu da kažem da sam i sam uvek bio primer doličnog ponašanja. Jednom sam umalo i dobio po tamburi od policije.
    I svako ko tvrdi da je on u petak ili subotu uveče u gradu, fin kulturan i uljudan i da ne smeta nikom, jer je lep i uštirkan kao bečki dečačić, je najobičniji lažov. Kada iziđite u grad hebe vam se za bilo koga, nego je samo ajde da se ožderemo (naduvamo), izderemo a ako Bog da da nešto i smuvamo. Takvih vas/nas je 99% muškaraca, a na moje iznenađenje devojke su još gore.
    U zato nemjte više da ke*ate. Red se mora znati. Nažalost i roditeljima je potrebno dosta vaspitanja pa dok država ne krene da udara po džepu ni oni se neće naučiti. Tako ste naučili i da se vezujete u vožnji i da kupite sedište za decu i da nosite kacige na motorima.
    Ima još mnogo da se radi, ali Bože moj...
  • 06.08.2013 09:59
    Avesom
    Načitao sam se raznih glupih komentara, naročito na moj prethodni.
    Onome koji me pitao gde sam bio: Budimpešta, Beč, Bratislava, Prag, Zagreb, Trst, Venecija, Padova, Verona,Istanbul, Atina, Solun,Minhen, Nirnberg, Štutgart, Grac, Prešov, Košice....

    "radno vreme neće sprečiti da izbije požar" ili tako nešto. Ako kafić radi do 11 a ne do 6 imaš 7 stai manje da se desi njesra. Pride, gosti su mnogo trezniji u 23 nego 6 ujutro, a radnici mnogo koncentrisaniji.

    "Nije problem kafić nego stoka koja izlazi.." Sve i da ste najfiniji na svetu i da vas nekoliko stotina u ulici Laze Telečkog po baštama i asfaltu šapuće pravićete dovoljnu veliku buku i to recimo u 2 ujutro. Ako neko ima malo dete koje od vas ne može da spava, libo ga tuki što ste vi fini. Usput iz kafića se čuje muzika... Da ne pominjem da je navedena situacija potpuno irealna.

    Poznajem švajcarske zakone o javnom redu i miru i smatram ih drakonskim, ali poželjnim.

    I naravno, da, policija treba da radi svoj posao. Da privodi one koji se deru po kvartovima, da rasteruje žurke po stanovima i da kažnjava nedozvoljen nivo komunalne buke, naročito u vreme noćnog odmora. I jasno je da policija ne radi svoj deo posla. Oni koji tvrde da zabrana neće rešiti ništa, varaju se. Rešiće onima u Laze Telečkog jer će im buka biti manja.

    Onaj ko misli da je poenta života u gradu žurka i zabava i dernjava do kasno u noć taj treba da dobro razmisli koje sve sadržaje ima u gradu u kojem živi. Ili da se on iseli u divljinu ili na selo, ustvari najbolje na neki salaš pa neka se dere koliko hoće.

    Ima nas i koji radimo i koji ustajemo ujutro u 5 pa bi voleli i da možemo da odspavamo kad je vreme za to.

    I nemojte mi više pominjati mladost kao neki poseban kvalitet. Ni sam nisam mator, jedva mi je preko 30, ali niti je čovek pametniji kad je mlađi niti bilo šta posebno zaslužuje. Sa 20 misliš da si pametniji od celog sveta sveta pa već sa 25 vidiš da si bio glup kao noć. Svakome po zaslugama, ali ne preko tuđe grbače. Onaj ko bi da mu se pruži, mora valjda nečim i da zasluži.
  • Da

    06.08.2013 08:56
    Ma jeste, najbolje sad da Novi Sad bude Desperado mrtav. Ma ako vam smeta, lepo neko rece, i'te na selo. Nego ste dovukli dupeta iz kojekakvih palanki pa bi sad i od Novog Sada na napravite jednu. Nije nego.
  • 06.08.2013 08:17
    U Evropu se ide trezan.
    Idite malo do susednih Država -Evrope pa da vidite kad se sve zatvara i dokle se toči alkohol ,rekli bi ste da je ovde bajka.Postali smo stecište pijandura i razvrata .Kad se ide na posao i školu,i dali su spremni kad su u kafanama -kafićima do 03-04H. A je tolika žudnja za Evropom onda treba prihvatiti sve vrednosti ili barem sve ,a među prvima je da se saćuva omladina a ne trgovci alkohola i ko zna ćega sve ne.Možda se već zakasnilo.
  • 06.08.2013 07:32
    Pitanje.
    ima li neko petlju da u Novom Sadu pokusa da uradi ovako nesto????http://www.kurir-info.rs/beograd-pocinje-uklanjanje-letnjih-basti-u-skadarliji-clanak-924709
    sliku bih mu uramio, kada bi samo izgovorio da
    ..."posetioci grada nisu samo gosti ugostiteljskih objekata"
    a u nasem gradu se upravo to forsira, nazalost

  • Piplfoks

    06.08.2013 07:11
    @G
    Kako je to simpatično: kad treba deset puta da objasniš sarkazam, svako normalan bi se opasuljio da nije bio jedino jasan i precizan, ali naravno ne bi ti bio samozaljubljeni kreten kakav jesi da umesto toga ne pomisliš da je tvoj stil jednostavno previše uzvišen za široke narodne mase. Takođe, osim što se slažem da meštani centra grada, pogotovo jednog koji delimično od studenata, nemaju baš toliko prava da se žale na buku, mislim da to nije bila poenta komentara onih koji su te slali u divljinu. Slali su te tamo jer si napaćeni, zaostali nacionalista, od čijih se komentara ovde na sajtu normalnim ljudima prevrće stomak. Očigledno neki ovde misle da si za lečenje, ali se sa time sve manje slažem: nema tebi leka, ti si jednostavno šu*ak. Za slučaj da negde u ovome tražiš sarkazam, majstore stilskih figura, pomoći ću ti: nema ga.
  • Vlada

    06.08.2013 06:50
    @jaaa
    'Uostalom zasto je vredjanje za nekog reci da je alkos?'

    Vređanje je automatski diskvalifikovati ljude koji vole da izlaze i koji ne žele da tuđi ekscesi utiču na njihove slobode kao 'alkose'. Ne samo to, nego te to predstavlja kao ignoranta koji ne razume osnove problema o kojem piše - a kad ti se na to skrene pažnja a ti i dalje ne vidiš ništa loše u tome, to implicira da ne razumeš baš ništa.

    'Moj zakljucaj je bio cisto iz cinjenice da ipak ogromna vecina ,ne podrzava ovaj predlog.'
    Potpuno neosnovana tvrdnja: nemaš nikakvih dokaza da tvrdiš da većina kamoli 'ogromna' podržava ovaj predlog, ali kad svoje protivnike u raspravi karakterišeš kao 'alkose', malo izmišljanja činjenica mu dođe kao obična sitnica.

    'A neko dole jos rece .. svako ko odobrava pijancenje jednostavno nije normalan!'

    Samo produžetak tvoje demagogije: imamo suprotan stav o zabrani = odobravamo pijančenje = nismo normalni. A šta kažeš recimo na ovo u tvom slučaju: ne znaš osnove interpunkcije = nisi dovoljno inteligentan ili nisi želeo da se potrudiš da to naučiš = teško da možeš da doprineseš smislenoj raspravi o bilo čemu. Deluje nepravedno? Slažem se, ali ipak ima hiljadu puta više smisla od tvog 'vi što volite da izlazite i želite da država nađe smislen i nerepresivan način da zavodi red noću ste alkosi'.
  • uzas

    05.08.2013 21:12
    nevesto...
    ...se vade na to da ce pola omladine ostati bez posla ako se ovo uvede.kakvog posla?prodjite ulicom laze teleckog i nadjite makar jednog prijavljenog konobara!takodje, svi ti vajni ugostitelji tako zabrinuti za propast ovog grada su samo lideri sive ekonomije jer svi odreda koriste garson program koji razdavaja bele i crne liste sanka i time prodaju pice na crno,a da se to ne primeti.fucka mi se bas sto ce da propadnu.i treba.
  • jaaa

    05.08.2013 19:49
    @Vlada

    Ja sam rekao ono sta mislim ,dal se to nekom svidja ili ne to vec nije moj problem.
    Uostalom zasto je vredjanje za nekog reci da je alkos?
    Moj zakljucaj je bio cisto iz cinjenice da ipak ogromna vecina ,ne podrzava ovaj predlog.


    A neko dole jos rece .. svako ko odobrava pijancenje jednostavno nije normalan! Kraj ,tu je kraj svake price o daljoj raspravi.

    Na kraju krajeva .. mogu u zivot da se kladim da kad bi tema bila bilo sta u vezi obrazovanja ,ucenja van skole ,faxa ,cega god .. ovde ne bi bilo ni 10 komentara.

    A aj jedan spin sa moje strane ... sta kazete na ovaj predlog .. da se ipak dozvoli bancenje do 4 ujutru ali da alkoholna pica poskupe 300%.




  • -J-

    05.08.2013 13:33
    @G - Nisam bio u toku. Izvinjavam se.
  • Podbarac

    05.08.2013 12:13
    Bezakonje i beznađe je zapravo problem
    Da je sve više bahatih na ulicama, tačno je. Da je većim delom noćom to "omladina" i to je tačno.
    A ta "bahatost" je odraz nevaspitanja i realnog saznanja da se svakom "može sve" dok ne naleti na veću budalu od sebe, pa tek onda da strada. Drugim rečima, koliki im je guber (ili roditeljski guber), za toliko će proći nekažnjeno.
    Kada bi ova zabrana bila početak uvođenja reda i vaspitavanja budućih generacija (pošto su ove "upuštene"), onda da je čovek pozdravi. Ali ova zabrana liči da nije to, već samo pokušaj prikrivanje simptoma jedne ozbiljne bolesti koja mori ovaj grad i državu: Bezakonja i beznađa.
    Znači, takvi klinci, obaška i oni koji nemaju šta da izgube, će i dalje terorisati grad noćom. Preko dan čast će i dalje da pripada starijem naraštaju novosadskih mamlaza.
    I tako u krug dok ih neko ne odrobija ili ne zaginu sani od sebe...

  • Mastodont

    05.08.2013 12:00
    @G
    Slatko je čitati kako fantaziraš da bi bio u stanju da bilo koga pokušaš da fizički prevaspitaš, a da lečenju svog mentalnog stanja ne dodaš i dug boravak na urgentnom. Dobro, ne znam šta ti je lekar prepisao, možda su upravo te fantazije znak dugog puta ka ozdravljenju. U svakom slučaju, mnogo je slatko, kao kada majmunče pokušava da piše.
  • G

    05.08.2013 11:54
    A tvoji su tekstovi zato puni mudrosti i intelektualne uzvišenosti. Osim da je jasno da više vas voli da odgovara na tekstove koje niste ni pročitali, ostajem pri stavu da je upravo tebi potrebna terapija koju predlažeš - a nemam protiv ni sam da ti je administriram na jedini način na koji bezobrazni golobradi majmuni razumeju, kada vas već roditelji nisu vaspitali.
  • G

    05.08.2013 10:38
    Mišljenja sam da je tačno to nedostajalo u tvom vaspitanju - da su te roditelji vaspitali kako treba, pa makar i fizičkim kažnjavanjem ako u glavu punu dasaka umesto mozga ne ulazi ništa drugo, danas bi bio produktivan član društva i ponajmanje na ovim stranicama odgovarao na komentare koje si prethodno pročitao sa razumevanjem. Iako nije moja krivica što si vaspitan i izrastao u jedno malo bezobrazno govno koje kao i većina takvih smatra da je popio svu pamet sveta, nemam primedbi da te prevaspitam tako da to pamtiš do kraja života.
  • G

    05.08.2013 10:31
    @J - ipak mislim da bi vi trebali da pročitate moj tekst jer ga upravo vi niste razumeli. Na vašu misao odnosno stav sam se nadovezao, što tačno tako i stoji u komentaru, a ne protivrečio ili smatrao za kontraargument, a sve u skladu sa sopstvenim komentarom nešto niže u kojem sam posavetovao onima ispod kojima smeta noćna buka da se isele iz grada u divljinu. Identične komentare sam dobijao i ja i ostali koji su u prošlosti na ovim stranicama komentarisali noćnu buku "egzita", usled čega mi je izuzetno zanimljivo da je "selidba u divljinu" prihvatljiv savet kada je u pitanju "egzit" a neprihvatljiv kada je u pitanju pijana omladina. Posebna je tema da su ove stranice ispunjene neobrazovanim licima bez završenog obaveznog osnovnog obrazovanja, usled čega ne umeju da prepoznaju niti protumače osnovne stilske figure pa doslovce shvataju izuzetno sarkastično napisan komentar, i potom sa sve "intelektualnim" i "vaspitanim" uvredama odgovaraju na njega.
  • Mastodont

    05.08.2013 10:12
    @G
    'Nemam protiv ni sam da ti je administriram na jedini način na koji bezobrazni golobradi majmuni razumeju, kada vas već roditelji nisu vaspitali.'

    Malo šta je slađe nego kada vidim da sam jednu primitivnu, ošinutu i labilnu licemerčinu poput tebe toliko izveo iz takta da neuvijeno pretiš nasiljem. Možda bi eventualno bilo još slađe da ti pružim priliku da to bedno i neuspešno probaš, nego što samo uživam u tvom besnom cičanju iz tapacirane ćelije. Uostalom, telesno kažnjavanje mentalnih bolesnika je izašlo iz mode sa 19. vekom.
  • -J-

    05.08.2013 09:58
    @G...Pročitajte ponovo moj tekst jer izgleda da niste...ništa razumeli. Exit bi isto tako mogao danju da se održava. Siguran sam da muzičari znaju i danju da sviraju.
  • Vlada

    05.08.2013 09:43
    @jaaa
    POsto vidim ,bez uvrede , da medju komentatorima dominiraju alkosi ,kojima bi ovakav zakon jako boleo reci cu sledece ..

    Kad ovako počneš komentar, džaba ti je ovo 'bez uvrede'. Ne samo da bez ikakvog osnova vređaš sagovornika, nego se razmećeš svojim nerazumevanjem teme, a ako žemo da cepidlačimo, i pravopisa. I onda sve ostalo što napišeš deluje kao hrpa budalaština.
    Bez uvrede.
  • Mastodont

    05.08.2013 09:30
    @G
    Ako ti misliš da postoji jedna jedina živa osoba koja tvoje 'tekstove' na ovom sajtu čita kao da su delo barem približno normalne osobe sa svim daskama u glavi, onda si još za promil luđi nego što mislimo - a to je veruj mi jako, jako teško. Svaka čast. Ne dva, nego sto dvadeset dva buncava teksta si ti ovde već imao priliku da ostaviš na najrazličitije teme, i svi uniformno govore o istom: da ti može pomoći samo izdašno kompilovanje jakih lekova, tapacirane sobe i dugotrajne psihoanalize. A možda su u bolnicu uveli wi-fi, pa ti je ovo buncanje ovde deo terapije - u tom slučaju, ponizna izvinjenje tvom doktoru što mu kvarim program lečenja.
  • G

    05.08.2013 08:29
    @Mastodont - a tebi majmune bezobrazni izgleda ne postoji ništa na ovome svetu što može da reši tvoje intelektualne probleme. Nejasan je nivo mentalne retardacije da i posle dva napisana teksta na srpskom jeziku ne razumeš nijednu jedinu napisanu reč - predlažem da upotrebiš sopstveni savet na sebi i lečiš se pod hitno, mentalno stabilne osobe razumeju sopstveni jezik i njegovo značenje.
  • 05.08.2013 08:05
    Hahahah
    Nije rešenje u zabrani. Ako policije bude više na ulici (tačnije od 21 do 3h u strogom centru ), huligani neće moći da rade ono što sada čine. A i ljudi koji ne prave nerede će moći da piju dokle hoće. Nisu svi koji piju ujedno i remetelji javnog rada i mira. Tu smo pobrkali neke stvari. Izjednačili smo alkohol i huliganstvo. Znači stalna kontrola DA, zabrana NE.
  • Dusan

    05.08.2013 08:02
    Ljudi nikako da shvate da prohibicija nece uspeti. Kao prvo, donosice pice sa sobom koje ce ranije da kupe, svaka kuca ima bar 3 litre rakije takodje. Drugo, opet ce bez obzira na to sedeti i urlati po dvoristima izmedju zgrada - jer tu zive. Trece, policija svakako ne radi svoj posao, kao ni tuzilastvo, te nece ni sada. Jedino ce kafici propasti, mada ni to ne verujem. Nije poenta zabraniti, jer kao sto vidimo, to nece uroditi plodom. Vi koji pricate da ce sad oni odjednom reci "ajmo u pozoriste, da trcimo, da se obrazujemo" poptuno zanemarujete cinjenicu da su to nevaspitani ljudi koji nemaju nameru da se menjaju. Podrzati prohibiciju i dati nadleznima, koji su inace u dubokoj korupciji, znaci dati moc ovim polu-kriminalcima na koga se upravo ta deca ugledaju. Nekada jednostavno pricate kao da zivimo u Diznilendu, a ne neuredjenoj mahali, sto je fakat.
  • Jao

    05.08.2013 07:54
    @ Nikola - Zapanjeni ? : Rad, red i disciplina ne idu sa kreativnoscu. Bar ne ta vrsta discipline koju si naveo. Najkreativniji ljudi, uglavnom nisu trezni. To ja nao, laicki, iz istorije velim.
  • Sela

    05.08.2013 07:52
    Ko nece da zivi u gradu i zeli mir, neka kupi imanje na selu, eno jadna propadaju, budzasto se prodaju. Lepo prodate ionako smaracki stan i za te novce mozete i poceti privredjivanje kad platite imanje. Sela umiru, ljudi prodaju velika imanja sa kucama za nikakve novce.
  • Nikola

    05.08.2013 06:54
    Zapanjeni ?
    Lično ja samo oduševljen!!! Mladi treba da uče nove tehnologije koje će otvoriti radna mesta, da rešavaju probleme nezaposlenosti ne tako što će sedeti u kafićima već se ugledati na narode iz EU i podići velike proteste, trebaju da se bave sportom, da se uče radu, redu, disciplini, kretivnosti a to SIGURNO NEĆE U KAFANAMA !


    Kome je normalno da tako veliki broj mladih (često maloletnih) već ima problema sa pićem taj po meni nije normalan !
  • Nezadovoljni Lala

    05.08.2013 06:46
    Hahahaha.. (smejem se)
    Citam ovde sve i svasta i ne znam da li mi je vise muka od clanka ili od komentara.. Za vas koji stvarno verujete da ce uredba promeniti i najmanji segment, hahahaha... Postoji bar sto prodavnica u sirem sirem centru koje ce bez problema prodavati ispod tezge i jos nece morati ni fiskalni da izdaju.. otvara se sansa za utaju poreza. Mladi su mladi i uvek ce ih biti i kao sto znate uvek ce se snaci. Vidim tu neko prica o zapadnim zemljama i klubovima... Slazem se izolovano, sredjeno, uredjeno radno vreme...da li znate da po nasem zakonu ako hocete da budete nocni klub, nije bitna lokacija, vec visina poreza, plati i postajes nocni klub. I tako se stvori gomila nocnih klubva u centru grada koji mogu da rade do 5, a vi krivite kafedzije, trafike i mlade.. Boze blagi! To i lici na nas.. politicari kradu, oni su krivi, a mi ih birali. Mladi imaju unisten sistem vrednosti, oni su krivi, a ne oni koji su dozvolili da do toga dodje dok se vecina nije ni rodila. I sada tamo neka SPOdbornica konstantno gura neke zabrane, uredbe, deklaracije...Ajte vi gospodo celnici lepog nam Novog Sada sredite prvo bre ovaj grad da lici na grad, uredite te trotoare, asfalt, malo zapostavite fotelje, sijace i sledeceg meseca.. pozabavite se sadrzajem za mlade, dajte im sansu, nadu, dajte im zelju da cuvaju nesto, NAUCITE ih da cuvaju i sebe i druge i to licnim primerom, a ne bahacenjem koje sprovodite od kad ste se stvorili...mada je lakse ovako.. vratite nas u zlatni peiod kada je sve zivo bilo zabranjeno... U persun i vi i Tito i zabrane...
  • 16+

    05.08.2013 06:04
    ha ha
    bole nas,duvacemooo leepak
  • Dragan

    05.08.2013 05:42
    Buka na Strandu
    Neko je spomenuo buku na Strandu i to preko dana. Meni je juce preseo boravak na Strandu od tehno-bas orgijanja iz kafica pored glavnog platoa. Nije u pitanju muzika, nego tri basa gore, tri basa dole, i tako ceo dan. Prosle godine je preko razglasa na celom Strandu svirala ista muzika, pristojne jacine. Sada muzike nema, a pesak i trava podrhtavaju. Bas me zanima ko doticnom zakupcu kafea dozvoljava takvo maltretiranje gradjana koji placaju kartu. Kome je u raspodeli gradske vlasti pripao kolač da upravlja Štrandom?
  • Baba

    05.08.2013 05:23
    A kako bi bilo da prvo oterate dilere iz školskih dvorišta?

    Da sklonite prosjake s ulica?

    Da pohvatate maloletnike koji u sred bela dana skidaju patike i otimaju mobilne svojim vršnjacima i kidaju lančiće ženama na ulici?

    Da zatvorite parkove noću kako bi roditelji s malom decom i bebama ujutru smeli da izvedu svoju decu u njih, a da nema razbijenih flaša, iskorišćenih špriceva, razvaljenih klupa i ispovraćanih staza?

    Kako bi bilo da se pozabavite s bezbednošću ovog grada na zreo način?

    Prohibicija nije uspela ni početkom dvadesetih prošlog veka, pa neće ni u 21. veku.
    Da biste imali mir, moraćete da imate vladavinu prava prvo. Moraćete ipak da počnete da sprovodite zakon, a ne izmišljate nove besmislene odluke.
  • Alexa

    04.08.2013 23:37
    "alo, jel to pamet?! Pa zasto me napusti? "
    Kao sto su ljudi vec rekli, docice samo do toga da ce jos vise da se popularizuju kucne varijatne u ovom studentskom gradu. Sad kad ih je "kao" manje organi reda i mira ne postizu da posete sve, a jos manje postizu da obezbede taj isti red i mir. Kako planiraju da rese problem kad se broj prijava za kucne zurke duplira cim pocne avgustovski ispitni rok i raja navali nazad u "velegrad" ?

    I sad policija sa tom logikom savetuje nekoga da donese 'vakvu odluku.
    ili jednostavno zabataliti policiju, organizovati ko u americi neighbourhood watch. Dezurstva, par ljudi patrolira kvartom nocima na smenu. Naravno, nemaju bog zna kakva ovlascenja (a opet, nema ih ni komunalna ni u teoriji ni u praksi, niko ih ne zarezuje, nit se oni nesto preterano namecu da budu zarezani), al opet, ima privida pokusaja odrzavanja javnog reda i mira. Da ne kazem da , ukoliko vec postoji problem , kad se komsije boje da prijave bahatu bagru, komsijska patrola to uradi i mirna Backa
  • Mastodont

    04.08.2013 22:31
    @G
    Prijatelju, nema te zabrane rada kafića i prodaje alkohola koja će rešiti tvoje mentalne probleme. Samo dugogodišnja terapija, lekovi, eventualno hospitalizacija u ustanovu zatvorenog tipa.
  • Spark

    04.08.2013 22:27
    posledica
    Treba resavati uzroke, a ne posledice. Stanje je posledica ludila svih ovih godina, pada morala, cvetanja pink pornografske kulture koja pijanstvo, bahatost i glupost neguje kao vrlinu. Vec se u najranijem uzrastu moze uociti ozbiljan problem vaspitanja. Pored toga, veliki deo stanovnistva ruralnog porekla tesko se prilagodjava urbanom okruzenju gde nema planina, suma i livada...
  • 04.08.2013 21:02
    disciplina-zdravlje
    Bravo za predlog! Nama je potreban zdrav,odgovoran,radan podmladak(narod) koji će da radi,bavi se sportom,vodi zdrav život a ne pijanči,odaje se porocima svake vrste,visi po kladionicama,prespava pola dana i uništava sebi život.
  • T-rex

    04.08.2013 20:35
    Mislim da treba podržati ovu meru,iako i sam spadam u mlađe (30 god.).Ne kažem da će to sprečiti opijanja,drogiranja i kriminal,li ne može da škodi.Generalno,šta je falilo kad se izlazilo do 24-01h,takođe je bilo provoda,a stigao si i da se naspavaš i nesmetano da funkcionišeš sutradan u školi,na poslu...
    Ko hoće da pije,naći će gde,to je tačno,ali će alkohol biti manje dostupan mlađima i to je ispravno.Ko god se setio ovoga,bravo, podržavam 100%.
  • jaaa

    04.08.2013 20:33
    POsto vidim ,bez uvrede , da medju komentatorima dominiraju alkosi ,kojima bi ovakav zakon jako boleo reci cu sledece ..

    Verujem da vecina ovde ne spada u one koji urlaju uvece kad se vracaju kuci i slicno ,ali sta ako bas VI budete meta ljudi zbog kojih ovaj zakon zele da uvedu?
    Mislim da cete ondak malo drugacije razmisljati.

    Ovu poruku pisem u 22.28h uz otvoren prozor cujem dole dangube kako igraju basket i naravno urlaju...
    Pritom mi je svejedno dal se radi o balavcima od 15g ili magarcinama od 20+ ..

    Glavni problem u ovome je jednostavno anarhija .. gde pajkanmene zabole uvo da se mlate sa ovakvim likovima ,a kad ti komsa recimo pocne da slusa muziku u 1h posle ponoci do jedno 4 ujutru radnim danom ,izgleda da samo mojim bolesnim roditeljima smeta to jer se niko drugi ne uzbudjuje zbog toga iako ceo kvart cuje istu.
    I na kraju ako izigravas majmuna jos ces ti najgore proci jer ce taj isti komsa namerno da ti tera inat jer vidi da sve sto radi prolazi nekaznjeno.
  • shone

    04.08.2013 20:28
    I ja sam za zabranu prodaje pica posle 22,i regulisanje radnog vremena lokala. Postali smo divlji zapad.
  • nsnn

    04.08.2013 20:27
    srbija-jedina drzava gde vlast koja nije sposobna da drugacije to resi, objasnjava kako ce se pozari, pogibije, ubistva i tuce spreciti skracivanjem radnog vremena, a pri tome 80% ljudi u to i poveruje

    pa ako ce da se zapali lokal, zapalice se 23h isto kao i u 2 ujutru, nece se zapaliti ako inspektori kontrolisu dozvole i ispravnost lokala
    ako ce se neko pijan potuci, potucice se u 21:45 isto kao i u 3 ujutru, nece se potuci ako po centru seta 4-5 patrola policije koje regulisu takve situacije

    ko hoce da se napije, napice se, ko hoce da bude do 5 budan, bice, tako da, ovim se samo stvara prividna slika da nesto rade, a ustvari su ne sposobni da zaista sistemski rese probleme
  • Nenad

    04.08.2013 20:17
    NE!
    Nije problem u picu nego u nesposobnosti i ne postojanju policije na terenu. Treba vratiti reonske policajce koji ce kao nekada patrolirati gradom i bezbednost i red i mir ce se vratiti u Novi Sad.
  • -

    04.08.2013 20:12
    -
    i sta kazete, ova mera ne znaci nista.
    mozete da se sredite i nje-pa sredite se.
  • 04.08.2013 20:07
    LOL
    Ja zaisat ne verujem da ukidanje alkohola nakon 22 h ima veze sa vezom, postoji milion drugih stvari koje treba kontrolisati, sankcionisati i kažnjavati da bi se zaveo neki red u ovom gradu.Prvo i naj bitnije pojačati kontrolu i uvesti enormne kazne trgovcima koji prodaju alkohol i cigare maloletnicima(a takvih marketa ima na svakom ćošku) kao i što treba strogo kazniti sve kafiće i noćne klubove koji uopšte dozvoljavaju ulazak i služenje maloletnika.Policija i komunalci mogli bi malo češće švrljati po ulicama i kažnjavati one koji remete red i mir, javno uriniranje, razbijanjeitd.Nije alkohol kriv što su neki ljudi naprosto idioti,ako se skupi bagra i polomi sprave na igralištu kriva je policija i komunalci koji u toku tih par sati dok se to dešava ni jednom ne obiđu to mesto.Ako je Katolička porta zapišana opet su krivi policajci i komunalci koji ni jednom u toku noći ne prođu tuda itd.Primera je puno, kada bi javne službe radile posao ovakav glup predlog ne bi ni dolazio u obzir na razmatranje!
  • Jovan

    04.08.2013 19:42
    Treba da se donese ta odluka, da se ovaj grad vrati u normalu, a ne da bude krvav svakog jutra.
    Zlocini i zlodela na svakom cosku i to samo zbog nenormalnih ugostitelja. To je pocetak, skratiti radno vreme, ukinuti prodaju alkohola, pa polako leciti ovo bolesno i ruinirano drustvo i te klince kojima je jedini cilj u zivotu da se napiju, prave s.... i posle pricaju drugarima kako su oni jaki. Ma dosta je toga... Normalnost, kultura, civilizovanost, to je Novi Sad, a ne bahatost, vandalizam i potpuno odsustvo svesti... Molim lepo...
  • Омладина Војводине

    04.08.2013 19:38
    алкохол није највећи проблем
    Дајте нам да радимо,лако ћемо ми са алкохолом!
  • Sanja

    04.08.2013 19:33
    Slazem se, vreme je bilo drugacije od danasnjeg, generalno manje kriminala, bolji standard... Ali, ono sto je takodje bilo drugacije, to je da su se kaznjavali prestupnici. Islo se na to da se kazni onaj mali procenat bagre. A sad se ide na to da se sav normalan svet proglasi bagrom, da se ne bi moralo raditi na stvarnom problemu. I tako je u svim segmentima zivota. I tako se stvara atmosfera straha, nelagodnosti, osecaja krivice kod nekog ko je cestit, a bagra i dalje neometano hara, samo u drugom terminu. A od grada se stvara selo, palanka. Pogodite kome odgovara takva situacija.
  • Sanja

    04.08.2013 19:23
    Ja moram da kazem da sam bila tinejdzerka i studentkinja osamdesetih. Izlazilo se kasno, ostajalo do jutra, hodalo ulicama peske do svoje kuce u zoru... Nije bilo nekih ekscesa po gradu, osecali smo se sigurno. Pomalo zalim ove napacene duse sto se raduju prohibiciji, sasvim sam sigurna da je to zato sto nikad nisu osetili specificne cari nocnog zivota, i ne, to se nije moglo, i ne moze, doziveti u 8 uvece, dok nam se i roditelji setaju tim istim ulicama. U isto vreme, nocni zivot se nikako nije odrazio na nase akademsko napredovanje, svi smo uspevali dobro da ucimo i zavrsavamo skole i fakultete.
  • azdajevo

    04.08.2013 19:12
    Avesom
    Nemas ti pojma o svajcarskim zakonima..
  • Ko i gde su sada?

    04.08.2013 18:16
    @avesom
    "Ja nisam nigde u svetu, a bio sam kojekud, video da kafici rade celu noc, i to u strogom centru i da se pravi takav kurslus po ulicama."

    A gde si bio?

    Vidi problem nisu kafici koji rade celu noc, vec ljudi koji ih posecuju, tj ona zloglasna manjina koja pravi problem na ulici. Taj problem se resava preko organa reda i mira, tako se valjda nazivaju, koliko se secam. Nemam problem sa ljudima koji se provode celu noc, ali sa budalama imam, a oni se nece sankcionisati zabranom prodaje alkohola vec kaznama, zatvorom, batinama, vaspitanjem.
    Sto se tice buke,mislim da nije direktno povezana sa prodajom alkohola. Vi ljudi morate da shvatite da je alkohol legalan i kraj price. Meni niko nece zabraniti da se napijem ili da pijem posle 22h, niko. Ono sto je tuzno je to sto mi (ako sam sada vec u ulozi agresivnog pijanca) niko nece zabraniti da lomim, urlam i tucem po gradu, a trebao bi. Gde su policajci i komunalci? Hoce li oni da sprovode ovo u delo? Da li moze neko da mi objasni kako ce se dosadasnja praksa nerada promeniti, molim vas, prosvetlite me. Hvala.
  • ingrid

    04.08.2013 18:13
    ovako ili onako...
    donesite vi tu zabranu sto pre bice manje krvi na novosadskim ulicama....
  • Ko i gde su sada?

    04.08.2013 18:06
    A ko ce sprovoditi tu prohibiciu i gde su oni danas kada se krsi red i mir, kada se lomi grad i maltretiraju ljudi? Zar stvarno mislite da ce neko u ovoj prici raditi svoj posao.
  • hokus fokus

    04.08.2013 17:49
    Ovo je jedna od onih tema i problematika kada, do sada, zarka granica partijaskih boja bledi i kada svedocimo o plitkosti sugradana sa svih strana.
    Jedni vole da zabranjuju, drugi bi da oporezuju trece iako nemaju nikakvu korist od toga, cetvrti daju besplatne moralne lekcije, peti su opet kandidati za Pulicera itd. Pa ko ce vam poverovati? Dovoljno je da se okrenete i vidite kako vase ideje i delovanje utice na komsiluk, grad, drzavu, svet. Nesposobni ste da se brinete o sebi, gde su jos tudi interesi i prava. Samo zabranjujte, ziveli.
  • Spark

    04.08.2013 17:45
    @G
    DSS???
  • Avesom

    04.08.2013 17:40
    I treba da se zabrani i da se skrati radno vreme. Takodje bi trebale obe policije da u redovnim patrolama (a ne samo na dojavu) da rasturaju zurke po stanovima koje traju do ranih jutarnjih casova kao i dernjavu po kvartovima.
    Da se ja pitam, ja bih kao u Svajcarskoj zabranio tusiranje i pustanje vode iz kotlica posle 10 i rigorozno kaznjavao svaku buke posle 22h. Narod je postao stoka koja ne postuje pravo drugih da zivi normalno. Pun mi je nos da "zajedno sa komsilukom" slusam muziku. U mom delu grada studentarija koja dodje i iznajmi stan ponasa se kao da niko ne zivi oko njih.
    Posebna prica je kad ljudi slave slavu pa u najboljim antihriscanskim tradicijama dovedu i harmonikasa pa se deru do 5 ujutro. Ustvari prave bahanalije koje nemaju nikakve veze sa slavom.
    Kod mene u kvartu su pijanice okupirale deo decjeg igralista. Navukli su sebi neke starudije od fotelja i locu po ceo deo i urlaju. Policija sedi u kaficu 10 metara od njih i nikom nista. Obe policije. Mada isticem da sa regularnom policijom bar kada je u pitanju buka u zgradi imam mnogo bolje iskustvo nego sa komunalcima.
    Razgraniciti sta je kafic a sta klub, sta gde sme da se otvori i koje je radno vreme. Zabraniti da maloletnici locu po kafanama, a svakoga mladjeg od 18 ko se posle 23 nadje u gradu bez roditelja, rigorozno kazniti, tj. njegove roditelje.
    Ja nisam nigde u svetu, a bio sam kojekud, video da kafici rade celu noc, i to u strogom centru i da se pravi takav kurslus po ulicama.
  • G

    04.08.2013 17:34
    Interesantan stav osobe "J" - "Ne razumem zašto druženja moraju biti noću?!". Da se onda nadovežem, zašto "egzit" koji se održava u naseljenom mestu mora da bude noću? Buci koju proizvode smeta dnevno svetlo?
  • G

    04.08.2013 17:29
    @Abbadon - a ti bezobrazni majmune nauči da čitaš tekst napisan na srpskom sa razumevanjem. Ne, nije nikakva razlika, to što je nešto festival ne znači da ima pravo da larma 5 dana da ne može da spava pola grada - zbog čega su stavovi po protivzakonitoj buci u oba slučaja različiti kada je u pitanju "egzit" i ovi što urlaju noću? Ja ako ubijem jednog majmuna poput tebe, odgovaraću za ubistvo čoveka a ne majmuna, isto kao kada bih ubio bilo koga drugog - zakon, osim za vas neobrazovane i bezobrazne, ne poznaje "jedne" i "druge", poznaje samo počinjeno delo. Ako ste objavili komentar ovog bezobraznog majmuna, onda objavite i moj, hvala.
  • 04.08.2013 17:28
    "Oni koji ostaju otvoreni posle 22 časa i prodaju alkohol treba pored poreza da plaćaju i iznos za bezbednost grada, a da grad iz tih para finansira jedinicu koja bi patrolirala gradom."

    Po kojoj osnovi su oni duzni (ili krivi) za stanje na ulici, stanje svesti pojedinca i sveopste stanje sigurnosti u gradu? Sta ako se te budale naliju kod kuce pa izadu u grad da prave s*anje, sta ako su ,recimo, kupili alkohol kod komsije, u nekom mega-marketu ili se razbili od tatine rakije ? Grad svakako treba da dobije nove i sposobne ljude koji bi se brinuli o bezbednosti, ali ove zabrane i dodatni harac jednostavno nisu resenje. Kaznjavaju se pogresni ljudi. Nije problem alkohol vec ljudi koji se ponasaju nasilno pod njegovim pa i bez njegovog uticaja. Njih treba sankcionisati.
    Alkohol je legalan. Kriminal, hm, nije.
  • Spartak

    04.08.2013 16:56
    Ne znam samo kako neko moze da pomisli da ce se nesto promeniti ako se zabrani alkohol posle 22h?
    Ako ste pazljivo procitali tekst,alkohol ce biti zabranjen posle 22h samo u prodavnicama,a ako se jos skrati radno vreme kafica i klubova,svi ti pijani mladici i devojke sigurno nece ici na spavanje,nego ce ostati na ulicama...Ovako do 3-4 budes u klubu,ne mozes vise da stojis na nogama,ides kod kuce da spavas...Alkohol nije problem ako znas da ga pijes,problem su ljudi koji se i bez alkohola ponasaju kao divljaci...
  • Filip

    04.08.2013 16:42
    Obavezno sprovesti odluku
    Da li zbog stotinak lovarnih besposličara, koji tulumare po gradu po celu noć i divljaju po kafićima treba odustati od propisa koji važe u celoj uređenoj Evropi, kakvoj težimo?
    Naravno da su ugostitelji protiv, a ima ih par desetina koji rade po celu noć i zapošljavaju isto toliko neprijavljenih "robova" koje plaćaju najbednije što mogu. Nikakav to atak na zapošljavanje neće napraviti, to je beznačajan broj. Ne treba na to nasedati ni po koju cenu! A mnogo je važniji mir i tišina za ljude koji treba da se ispavaju, da bi narednog dana radili.
    Takođe, konačno treba početi odvikavati omladinu da se u provod izlazi u ponoć.
    Isto tako bi bilo pametno da se u svim stambenim zgradama postepeno (kako im ističe dozvola za rad) zabrani držanje bilo kakvih ugostiteljskih lokala. Nigde (ili gotovo nigde) u normalnim zemljama nema takvih lokala u stambenim zgradama. To je noćna (i dnevna) mora za stanare, a umanjuje im vrednost nekretnina i do 50%!!! Niko neće da kupi stan sa kafanom u zgradi - nije lud!
  • ns

    04.08.2013 16:41
    Opet se resava od repa...resavaju posledicu
    Pa da,.. hajde, zatvorite sve kafice i restorane ....nece onda sigurno imati gde da piju...

    Da li se neko zapitao da li bi mladi ljudi voleli da imaju gde da rade?

    Da li se neko zapitao zasto mladi ljudi piju?

    Da li se neko zapitao kako da se animiraju mladi dokoni ljudi?

    Ne branim alkoholicare ali u ovom gradu sve je zamrlo, sve firme su poprodavane kojekavim likovima koji su digli hipoteke na nekretnine i unistili sve..
  • LGBT

    04.08.2013 16:36
    problem
    Nije alkohol problemm, jer ce do njega doci onaj ko zeli, makar natapao carape sve gacajuci u cipelama. Problem je sto nema pozornika (ukinuti davnih devedesetih), a i policija ovakva kakva je ne radi svoj posao. Mora se priznati da su im plate ocajne, pa su unosniji sverc i korupcija, nego cuvanje reda. Ne pravdam ih, samo opisujem stanje. S druge strane u ovako losoj ekonomskoj situaciji, drzavi je prihvatljivije da se mladi ubijaju od alkohola i urnisu grad nocu, nego da izlaze organizovano na ulicu trazeci posao. Gradjanin je u Srbiji apstraktan pojam. Niti ga drzava priznaje i postuje, niti on sam zna da postoji. Npr. kada grupa od desetak pijanih babuna urla u pola noci sa jedinim ciljem da probudi ubogu raju u nekoliko zgrada sa preko sto stanova, tesko da ce iko da pozove policiju. Boje se ljudi da se mesaju, makar ne spavali celu noc. U vreme kad sam ja bio babun za takvu dreku popio bih kamencinu iz cetiri pravca. Ne savetujem postupak, ali daje rezultate bolje od svih policija, vatrogasaca i socijalnih sluzbi.
    Dok se raja bavi velikim temama i visokom politikom, bedan i nistavan zivot im prolazi. Crkva ih nije naucila da je zivot neponovljiv.
    Nisam za nikakve zabrane, vec za postivanje i sprovodjenje postojecih zakona, ako je to u ovoj drzavi uopste moguce.
  • ns

    04.08.2013 16:25
    Dileri drogom
    zadovoljno trljaju ruke, jer ako nema alkohola, mladima preostaje da predju na drogu, tako cemo imati novi talas narkomana...i problem resen.
    Kradje ce se povecati, pa eto potrebe za video nadzorom.
    Vi koji ste bili protiv placanja video nadzora, trcacete da platite da vas zastite.
  • ZoranNS

    04.08.2013 14:52
    Nisu mladi, nego su ugostitelji
    Nisu mladi, nego su ugostitelji zapanjeni odlukom, a kriju se iza mladih. Oni koji ostaju otvoreni posle 22 časa i prodaju alkohol treba pored poreza da plaćaju i iznos za bezbednost grada, a da grad iz tih para finansira jedinicu koja bi patrolirala gradom.
  • 04.08.2013 13:54
    Nije ovo zabrana...
    već smanjenje dostupnosti. Nikom se ne zabranjuje da posle 2 popijna pića do 22, u 21,55h naruči još 2. Važno je da u prodavnicama ne može da se kupi piće posle 22h, jer mladi danas tamo kupuju ne da bi popili po malo, već je cilj napijanje. Drago mi je što to neće moći. A "izem" ti kuću koja nema unapred pripremljeno za goste piće, pa im treba otvorena prodavnica u 23h za to. Zar ostave goste u kući pa odu da kupe? Ma dajte....Sve su neki ljudi lepo objasnili:
    - izadjite u provod ranije i završite ranije;
    - kupite lične zalihe u "normalno" vreme. Naša zemlja nije izolovana po ovom pitanju! Ovo utiče i na smanjenje saobraćajnih nesreća, nasilja i kući i u društvu. Kišjuhas nas poredi sa zemljama gde se znatno više pije vino ili pivo, ali te iste zemlje imaju desetostruko veće kapacitete za lečenje zavisnosti, duži životni vek ljudi zbog povoljnosti o kojima mi možemo samo da sanjamo narednih 20,30 godina. U nedostatku skupih mera, ovo je jedna od najisplativijih, posle povećanja cena alkoholnih pića i zabrane reklamiranja.
  • -J-

    04.08.2013 12:58
    Podržavam prohibiciju! Ne razumem zašto druženja moraju biti noću?! Zar danju ne možemo da pričamo i slušamo?
  • 04.08.2013 12:49
    GENIJALNOST
    dali stvarno postoje ljudi koji misle da im je ovo 1 od genijalnih ideja i da ce time nesto promenuti u novom sadu kao prvo drzava zivi od poreza a to se dobija kad nesto kupujes samim tim kad budu uveli ovu zabranu nek razmisle koliko ce izgubiti para 2 onaj ko hoce da se napije ce kupiti pet minuta ranije i gotovo sto znaci nemucite svoje sitne mozgove krupnim stvarima
  • Телеп

    04.08.2013 12:33
    Освета лузера
    Проблем поштовања јавног реда и мира постоји, али то нема толико везе са продајом алкохола. Град треба поделити у зоне. Једна правила морају важити у тзв стамбеним зонама, а други у зонама као предвиђеним за ноћни провод. У стамбеним зонама је главни проблем бука и ту треба бити стриктан. Бука а долази од гласне музике, вике, дреке, бучних мотора, машина, али и псећег лавежа. Кад се све то узме, алкохол има утицаја испод 1%.
    Овај предлог (о прохибицији) долази од аутистичних и искомплексираних ликова, који везе немају ни са Новосађанима ни са Новим Садом ни са нормалним животом, који су се на неки перверзан начин докопали власти и лече своје комплексе. порука њима је: ало шабани, марш у своје мишије рупе из којих сте изашли,!Ко сте ви да одраслим слободним грађанима ограничавате слободу излазака и куповине легалне робе за поштено зарађене паре?
  • Darko

    04.08.2013 12:33
    Podrzavam
    Imam 19 godina,i potpuno podrzavam ovu inicijativu,meni sa mojih 19 godina je preko glave tih pijanih,beskrupolznih budala i onih naragusenih indijanaca na vratima tzv obezbedjenja,ne znam kako je bilo pre,slusao sam iz prica starijih ljudi da je Novi Sad bio grad za primer! Pa neka tako bude i u buducnosti!
  • 04.08.2013 12:27
    Gluposti, ovi iz gradke vlasti su nesposobna i neobrazovana rulja.
    Za problem postoji resenje, predlagano je 100 puta, ne znam samo ko koci sve to. Ugostitelji pre svih zele sigurnost, red i mir, pa daju svaki dan krsa para na obezbedjenje.

    Koliko kostaju plate 6 dodatnih policajaca?
    6x50000, nek je 80000, to je pola miliona dinara mesecno vise. Pa ugostitelji bi se slozili da oni direknto uplate taj novac PU Novi Sad a da se postave u centru NON STOP tri patrole po dva coveka ekstra. Jedna u Laze jebenog Teleckog, druga u Zmaj Jovinoj i treca po sirem centru. I nikom za mesec dana ne bi padalo na pamet da pravi probleme, resenje je autoritet ne zabrana.

    Eto gradski konji, ako citate ovo, imate sad i javno ideju, mozete je prisvojiti, mozda penetrirate malo dalje u guzicu nekog nadredjenog.
  • Abbadon

    04.08.2013 11:53
    @G
    A ti "urbani" stvore nauci sta znaci ziveti u urbanoj sredini i imati obzira prema komsijama i sugradjanima. Ako ti se urla i loce celu noc, mislim da bi pre ti trebao da se zaputis u divljinu pa tamo urlaj i vezbaj majmunisanje do mile volje. Nema ovo nikakve veze sa EXIT-om. Jedno je festival a drugo su horde debila po ulicama. Prostacino.
  • Abbadon

    04.08.2013 11:50
    dakle
    "Grupe obesnih nece vise moci u 23 casa da setajuci gradom kupe dvolitarke piva i da ih ispijaju uz urlikanje u dvoristima zgrada do ranih jutarnjih sati." Kaze nas sugradjanin, a ja pitam gde je POLICIJA??? Ne smeju da se konfrontiraju sa balavurdijom? Jel treba ja da izadjem i da ih razvijavam kao ovce?
    Treba SVI da se skupimo ispred njihove zgrade i da protestujemo dok se opet ne uvedu patrole koje ZAISTA patroliraju i dolaze na poziv. To je resenje.
  • Marko

    04.08.2013 11:38
    ...
    Može proizvesti kontraefekat kod mladih da sednu i urade nešto od života, umesto što trunu ispred prodavnica.
  • Pao s Marsa

    04.08.2013 11:31
    Logika
    Po mojim standardima alkoholisanje je besmisleno u bilo koje doba dana. Ima bezbroj drugih načina, čak i konstruktivnih, da se provede vreme.
    Čestitke proizvođačima koji su uspeli da navedu tolike mase da daju novac za nešto što šteti i pojedincima i okolini.
  • Vladan

    04.08.2013 11:15
    Naravno...
    ..da su "zapanjeni" kada žive u društvu bez kriterijuma i moralnih vrednosti. Ne znaju za bolje a generacije i generacije su odrasle u nemaštini i ne shvatanju da su od rane mladosti osuđeni na neuspeh. Bilo bi pravo osveženje kada bi bili "zapanjeni" onima koji uništavaju njihove živote, koji vode ovu zemlju jednom nizbrdicom u vozili bez kočnica. Ali alkohol je najbitniji, spavanje do 4 popodne, i nema problema sa realnošću. Mladost i "zapanjenost" će relativno brzo proći i onda će biti kasno da i dalje budu "zapanjeni".
  • Nezavisni Vojvodjanin

    04.08.2013 10:28
    Obnovite radne akcije
    Vratiti radne akcije pod hitno.Pruga Subotica Novi Sad Beograd Bar ceka omladince rasirenih ruku.Treba nam generacija koja ce se ponositi vozovima sa brzinom preko 100Km/h te jednog dana pricati svojoj deci kako su izgradili ovu prugu.Na akcijama je bilo i rada,i alkohola,i sexa i rock'n rola,all in one.Izgradjivala su se dugogodisnja neraskidiva prijateljstva,plakalo se na rastanku i obecavalo da ce se dogodine opet svi vratiti......Svim ucesnicima radnih akcija drzava da omoguci povoljne dugorocne stambene kredite i jos nebrojeno drugih pogodnosti,poreske olaksice,besplatno zdravstveno,popuste na prevoz zeleznicom ....
  • 04.08.2013 10:22
    To nije resenje. Kupice alkohol do 22h i onda zurke celu noc na ulici, po kucama. Bice veselo. Nije problem radno vreme kafica. Oni ce se svi tako prostacki ponasati i kad je 20h, 10h. Problem je sto su ljudi postali agresivni, bahati, nepristojni, bezobzirni. To ne resava radno vreme kafica, zabrana prodaje alkohola. Ti sto prave probleme, naci ce nacin da ih prave, samo sto ce biti u komsiluku, stan do vas ili ispod vaseg prozora. Jako ste naivni. To nije resenje problema. Meni je smesno koliko ljudi ne vide dalje od svog nosa. Da li se neko seca prohibicije u Americi? Period najludjih zurki i najvece stope kriminala. Zar je moguce da ne mozemo racionalno i smisleno da resavamo probleme? Zabrane cine stvari jos sladima, pogotovo mladjima koje hormoni upravo teraju da prkose. Ovo je populisticki potez koji nista ne resava, a vi se tesite da ce ista biti bolje.
  • 04.08.2013 10:22
    kao nekada
    Gradske vlasti bi trebale da obezbede sto vise posla i za mlade. Vecina mladih bi rado radila tokom leta, ali posla nema ni za odrasle . Kada morate da iz dana u dan ustajete u 6 , 7 , ne mozete svaki dan da bancite do ranih jutanjih sati. Ovo je pocelo devedesetih i mora da se zaustavi. Komunalna mora da pocne da radi svoj posao i reaguje na sve prijave . Moraju i da redovno obilaze stanbene cetvrti i da stisavaju buku. Grad mora da zauzme stav i da obezbedi sprovodjenje odluke vezane za smanjivanje buke u gradu. U ovoj zemlji i ovom nasem gradu niko ne brine o deci. ustvari, niko ne brine ni o nama.
  • PericA

    04.08.2013 10:19
    Sramota
    Treba sve dozvoliti ali i oporezovati.Do 22 porez na alkohol 18 posto posle 22 58 posto pa ko voli i moze nek izvoli.Prihodom od poreza obezbediti nove lokacije ili za stanare ili goste ali o tome kasnije. Svako zadovoljstvo se placa . najgore je nesto zabraniti.
  • karl j.

    04.08.2013 10:19
    budalastina
    sad ce se alkohol morati trostruko kupovati pre 22h...ili vugljati u rancevima kao devedesetih...a posto je pivo 'kabasto' preci ce se na radzu...
    evo posto sam i ja u strogom centru da kazem da nema nista depresivnije od praznih kafica i ulica,grad bi mogao eventualno vise klupica da postavi,da omladina koja pije iz radnje ne sedi po stepenicama i ne prlja se...odmah se setim devedesetih kada nas je policija maltretirala sto sedimo na klupici i druzimo se uz pivo,dok se po diskotekama mlataralo pistoljima i dilovalo na veliko...a verujte,mi na klupici smo bili pitom svet,odrzavali citave knjizevne veceri,momci su bili kavaljeri a devojke prirodno lepe i sto je najvaznije-niko nije bio glup...prosto je bilo sramota biti glup...a sada je doslo vreme da je sramota imati diplomu(da ,ovo je zloban komentar na tomu diplomu,valjda sam kivna pa nisko udaram,i molim vas da me ne cenzurisete zbog toga)

  • Agronom sa sela

    04.08.2013 10:04
    Katastrofa!
    Obezbediti gradskoj sirotinji jeftin i uvek dostupan alkohol!
    Obezbediti gradskoj sirotinji mufte drogu!
    Obezbediti gradskoj sirotinji džabe hleb i turbo folk?
    Obezbediti gradskoj sirotinji džabe prevoz!
    Obezbediti gradskoj sirotinji besplatno i kvalitetno grejanje!
    - Dokle?
    Obezbedite meni da gradska sirotinja dođe na njivu, u štalu i kod ovaca!!!
    Ili nek se gradska sirotinja ne buni kad jede plastičan paradajz, GMO hranu, sveže prskanu salatu, mleko bez mleka, paštete i viršle (bljak),...
    A grejanje ne mogu da oprostim!!??
    Nikako!
  • oporezovati i objasniti

    04.08.2013 09:50
    Umesto da se zabrinete sto mladi ljudi nemaju obrazovanje, posao i perspektivu vi se brinete sto nece moci da se svakodnevno opijaju posle 22h. Bas me briga hoce li kafici i kafancuge imati posla problem su zatvorene firme i fabrike. Trgovcima ako je jedina zarada na alkoholu neka promene posao i bave se korisnijim stvarima a ne doprinosom propasti mladih. Ovako su slicni narko dilerima ali legalno. Alkohol je samo legalni narkotik i nista vise, cak i daleko stetniji od pojedinih ilegalnih droga. Potrudite se da zaista ljudima objasnite stetnost alkohola po zdravlje, psihu i drustvo u kojem zive i niko ga vise nece kupovati i bez zabrane. Umesto sto se uvode porezi na hranu, lekove, gorivo i bebi opremu oporezujte alkohol i cigarete sa 500%. Mnoge skandinavske zemlje su resile problem alkoholizma na taj nacin i postale napredna i zdrava drustva. Zasto je ovde zdrava hrana najskuplja u Evropi a alkohol i cigarete najjeftiniji? Kada se rastreznimo i ozdravimo zivecemo bolje ovako mozemo samo izumreti blesavi i pijani. Umesto zemlje festivala, pijanki i splavova dajte barem da pokusamo da napravimo drzavu rada, reda i zdravih normalnih ljudi.
  • berolina

    04.08.2013 09:49
    POREZ

    - treba povecati porez na alkohol !!!

    - dodatne harace na lokalitete !!!

    - poostriti kazne zbog buke i vandalizma !!!

    - centar grada treba da je INTERESANTAN za turizam, goste i STARIJU GOSPODU, koji zele da na miru popiju kafu i malo posede, popricaju i odmore se...

    - sta ce OMLADINE CEO BOZIJI DAN po bircuzima?

    - KO TO PLACA ???

    - zar je NOCU ZABRANJENO SPAVATI u NS ???

    - ko stiti GRADJANSTVO od NAMERNE nocne buke ???


    Herr Bürgermeister, zar je nocni mir zabranjen u vasem gradu?


    wowi


  • pp

    04.08.2013 09:39
    Buka na Strandu
    Kada vec pricamo o buci da spomenem Strand. Prethodnih nekoliko dana sam bila na Strandu, levo od glavnog ulaza, na pesku. U poslepodnevnim satima ne moze da se zivi od nenormalno jake buke koja dolazi od kafica koji se nalazi pored platoa na glavnom ulazu. Kada je vrucina, lepo je doci na plazu pored dunava posle posla i relaksirati se. Ali ovo stvarno nema smisla. U 5 posle podne se od glasne tehno muzike i snaznih basova ne moze izdrzati.
  • 04.08.2013 09:36
    @Komsija

    Bravo, potpuno se slazem. Policija treba da radi svoj posao. Ja ne zelim da budem uskracen ako zelim da popijem pice sa prijateljem u 1h, alkokhol je legalan.
  • Starac

    04.08.2013 09:36
    Laze Telečkog
    Ova ulica je leglo svega i svačega(alkohol,droga,prostitucija...)
    Na vratima tih lokala uglanom kao "obezbedjenje" rade pripadnici novosadske policije i čuvaju leđa...Nisu oni krivi,tako i treba kad nemamo načelnika i čvrstu ruku!
  • 04.08.2013 09:35
    "Pera - odlicna ideja
    Nije u pitanju nikakva prohibicija vec uvodjenje reda. Grupe obesnih nece vise moci u 23 casa da setajuci gradom kupe dvolitarke piva i da ih ispijaju uz urlikanje u dvoristima zgrada do ranih jutarnjih sati."

    Uvodenje reda? Red se uvodi obrazovanjem i kucnim vaspitanjem, zaposlenjem i razmisljanjem. Ti koji prave probleme to rade zato sto su nenormalni ne zato sto se alkohol prodaje non-stop.
  • 04.08.2013 09:32
    "Ma ovo u potpunosti podrzavam, to je postao grad razvrata i bolesnih ljudi."

    Nije problem alkohol (koji je legalan BTW)
    vec ljudi koji ga kozumiraju. Ovo je klasicno podmetanje , tj. pemestanje resenja mnogo veceg problema. Treba grad uciniti sigurnijim, uvesti drasticne kazne za prestupnike, stvaiti pozornike na ulice i ponasati se kao civilizovano ljudsko bice. Cak i ako zabrana prode, niko nece zaustaviti prodaju alkohola (ili cega vec), a neko ce dobro zaraditi na njegovoj "ilegalnoj" prodaji.
  • Milivoj Vukadinović

    04.08.2013 09:27
    Al se brinete
    Ovakvim naslovom i "brigom" za mlade koji neće moći kupiti alkohol nakon 22 časa ili neće moći do ranih jutarnjih sati dangubiti u nekoj od kafana, te pred zoru divljati u gradu sa plastičnom dvolitrom piva ...njima samo činite medveđu uslugu a Novi Sad pretvarate u primitivnu palanku(što polako već postaje).
  • ,,,

    04.08.2013 09:26
    A Koferce pojela maca...
    Kao zabranjuju alkohol a nisu zabranili partijsko zaposljavanje sto su potpisom i obecali, nisu otkrili aferu KOFER i druge..ma hajte... sva deca ce odavde otici...
  • !!!

    04.08.2013 08:55
    "Udruženje ugostitelja prikuplja potpise protiv ponovnog usvajanja", ma daj nije nego, placaju klince da skupljaju potpise,moz mislit kafici u laze teleckog leglo kulture(kako da ne),njima je samo stalo do profita ama bas nista vise !!!
  • Prohibicionista

    04.08.2013 08:39
    :)))
    Kao sto ime govori, eeeeeeee moji shabani da vama trebaju stimulansi da bi bili srecni C C C
    Sta kao imate problema pa vam treba alkohol, alkoholom se ne resavaju problemi njime se samo stvaraju....
  • -

    04.08.2013 08:25
    -
    jadni ugostitelji.
    evo, i glasila tuguju za njima.

    u pitanju je prevara. splavovi na ribarcu ce moci raditi. izmestaju interesne zone.
    neka se kolju medjusobno.

    za otpustenim radnicima niko ne pusta suzu, smejali ste se radnicama noviteta.
  • Gradjanin

    04.08.2013 08:20
    Podrska
    Ma ovo u potpunosti podrzavam, to je postao grad razvrata i bolesnih ljudi.

  • ...

    04.08.2013 08:19
    Bolje gradite jos sportskih terena na keju!
    Bolje gradite jos sportskih terena na keju, da deca tu provode vreme!

    Ti koji hoce da se napiju, napice se i uz tu zabranu. Ovim ce samo biti ugrozeni ugostitelji i trgovci a bice i korupcije ...cuge ispod zita..

    Zabrane i sve vrste barijera su majka za korupciju.
  • Podbara

    04.08.2013 08:16
    "Mislim da će tako izazvati samo jedan bunt i negodovanje kod mladih"

    Odlično, barem nešto da izazove bunt kod mladih, koji su postali dokoni hedonisti i šlihtare, da se ima za pljuge piće mobilni teretanu i auto, niko i ništa ih ne interesuje. Umesto da kao svaka mladost žele da promene sistem, da ga sruše i bore se protiv njega, bio on dobar ili ne, ovi od pelena postaju partijski vojnici, polotroni, segamega masteri, jkp piarovi i ganjači džipova što su mama i tata krvavo zaradili menjajući stranke i proneveravajući naš novac.

    Ali naravno, ništa od toga neće biti, niti od bunta, niti od prohibicije, niti od boljitka u ovom gradu.
  • Boki NS

    04.08.2013 08:14
    Novi Sad, studentski grad, grad za životarenje a ne život. Perspektiva = 0.
    Nekada veliki industrijski grad, je ostao samo veliki, još i veći, pun ljudi kojima roditelji i rodbina šalju novac.
    Svetla tačka su trećina od ukupnog broja zaposlenih koji rade - za grad. To ne bi ni privreda na marsu podnela.

    "Stravična količina" para koju su potrošili posetioci EXIT-a(kojima je plaćen kamp i koji su prešli hiljade kilometara da slušaju svoje bendove i spavaju u šatoru na poljani) i koja se slila novosadske pekare i kafiće se sada oseća u etru, i ljudi žele da "zaliju" to.

    Mislim da, može to tako da se izglasa i mlati nekim benefitima, ali je cilj sledeći - Da se napune kase hiper marketa, jer njih niti ko kontroliše, niti ih pita koliko rade....a male radnje će da zlostavljaju inspekcije i teraju da se dovijaju na razne načine - kao i do sada, kako da "zaobiđu Državu" u prodaji.

    Dakle - pojeo vuk magarca!
  • G

    04.08.2013 08:12
    Dozvolite da prokomentarišem vama kojima smeta buka - odselite se iz grada u divljinu. Takve bar komentare čitamo kada napišemo nešto protiv višednevne buke "egzita".
  • uzas

    04.08.2013 08:09
    zabrana...
    ...rada lokala je i danas regulisana zakonom,ali komunalna policija ne obavlja svoj posao.Ulica Laze Teleckog jeci do 5 ujutro, opasnost od letecih flasa, pijanih gazda i obesnog obezbedjenja preti na svakom cosku i ako i pozoves komunlace niko ni ne izadje na teren!!!! Dzaba vam z zakoni kad ih nema ko sprovoditi.
  • cure

    04.08.2013 08:00
    ljudi moji
    Stavise klupe po somborskom bulevaru.Da vidite kakvi su to divljaci od dece.......a pandura nigde.E lepo ce cika kure da iscupa klupu pa se vi J....e zajedno...sa vasim decacima
  • мика

    04.08.2013 07:56
    Највећи проблем овог града због ког има насиља је дрога, дилери и криминалци који се кољу због тржишта наркотика. Забраном ништа нећете постићи. Чак ће омладина моћи да нађе лакше наркотике него да попију неко пивце...
    Браво за генија који је ово смислио. Надам се да ће уставни суд да опет обори ову дебилну одлуку...
  • Komsija

    04.08.2013 07:50
    U komsiluku kod mene, gde nikad nije bilo muzike, od nedavno se zurka do 3-4 ujutru. Kucna zurka. Komsije se deru na ulici, ljudi ne mogu da spavaju, a sto je najgore POLICIJA NE URADI NISTA.
    Pre svega bi policiji bio zadatak DA RADI, a ne ugostitelji da ne rade.
  • ...

    04.08.2013 07:43
    Hoce i ministri prestati da piju posle 22?
    Kad bi novosadjani imali redovne plate u "Petar Drapsin", "27.mart", "Albus", "Hins", "Jugodent", "Pobeda", "Novitet", "Novkabel".....kao sto su nekada novosadjani imali gde da rade i da zarade svoje plate, planirali bi drugacije, ne bi bili tako dokoni i nesrecni...a u nedostatku toga, napijanje im daje verovatno kratkotrajni osecaj zadovoljstva. Gledaju stalno kako politikantski macani mogu da ne placaju poreze, kako mogu da dobiju posao ako ovo ili ono...pa normalno je da to dovodi do nezadovoljstva.
  • Pera

    04.08.2013 07:37
    odlicna ideja
    Nije u pitanju nikakva prohibicija vec uvodjenje reda. Grupe obesnih nece vise moci u 23 casa da setajuci gradom kupe dvolitarke piva i da ih ispijaju uz urlikanje u dvoristima zgrada do ranih jutarnjih sati.
    Naravno da ce biti onih koji ce nastaviti sa praksom ali morace da nabave alkohol ranije pa ce takvih biti manje.
    Trenutno stanje je ocajno, ako odluka bude na dobrobit svih odlicno a ako ostane isto kao i sada treba preduzeti i druge mere.
  • Sale NS

    04.08.2013 07:35
    Nek krenu ranije
    Ako več nemaju šta da rade, neka onda krenu u grad i u provod ranije pa će završiti svoje opijanje do početka "prohibicije". Zar nije svejedno kada počinje petočasovni provod, da li u 23h kao do sada ili 20 ubuduće - pet sati je pet sati !? A svi vi što ste spremili minuse, proverite u kojoj zemlji se svakodnevno banči do 5-6 ujutru, i gde to muzika, galama i ostalo postoji u sred centra kao u NS (L.Telečkog, K.Porta...) a da tu žive ljudi u zgradama. Noćni klubovi su na zapadu tako izolovani da se ni jedan jedini ton ne čuje na ulici a o poštovanju radnog vremena da i ne govorimo. AJMO MINUSI !
  • 04.08.2013 07:35
    to
    Btxyyholje propali ugostitelji nego deca!
  • Nn

    04.08.2013 07:31
    Poštujmo se
    Ne znaš šta je nočas (oko 1:30h) bilo glasnije, a čulo se sa Ribarca, pevaljka ili bas!
    Neka donesu zakon koji neće ništa zabranjivati ali koji će regulisati da se poštuje javni red i mir.I time naravno omogućiti noću miran san .

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna